czwartek, 7 kwietnia 2011

Galaretki.

Postanowiłam w jednym poście pozbierać sobie przeróżne przepisy z żelatyną w roli głównej. Te desery które już zrobiłam i te które mam dopiero zamiar zrobić.

1. Galaretka Wiśniowa
Pomysł nieocenionej Niki, od której bloga zaczęłam robienie słodkości.
-11 łyżek zaprawy wiśniowej z Lidla
-3 łyżeczki żelatyny
-pół litra wody
wychodzi wyśmienita.

2.Mleczna galaretka (mocca)
z kuchennej szkoły przetrwania http://czympachnieuzakow.blox.pl/html
tu jest i  przepis i zdjęcie, które wygląda tak cudownie, że już postanowiłam, robię ją w przyszłym tygodniu.


3.Moja mleczna galaretka
(która się właśnie studzi-już się nie mogę doczekać)
-0,5 l mleka
-kropla aromatu śmietankowego
-3-3,5 łyżeczki żelatyny
-szczypta słodzika w pudrze
zobaczymy zaraz co z tego wyjdzie :-)

4.Galaretka z białej,czerwonej, zielonej herbaty.
0,5l herbaty
3 łyzeczki zelatyny
jak ktos chce moze dosypac słodzika :-)

jak na coś jeszcze wpadnę lub coś znajdę to sobie tu zamieszczę, żeby mieć wygodny dostęp :-)

1 komentarz:

  1. Muszę też spróbować zrobić taką galaretkę. Wprawdzie nie mam już apetytu na słodkie.. zjadłabym jakąś zapiekankę :)

    OdpowiedzUsuń